neterminat

Vedeam cu ochii mei despre cum cei de la Grey impreuna cu Lenor Tropical , clientul cel curajos, au impins limitele publicitatii neconventionale la metrou la Unirii . Excelent! Tehnologia Catch You, pe care o mai vazusem doar in Orange Concept Store , facea oamenii sa chicoteasca si sa se joace, copiii zambeau in fata parintilor care ii pozau cu telefoanele mobile .
 Aici detalii ca sa va reimprospatez memoria.
 
Zilele astea vedem iar un exemplu de cum sa facem frumos la metrou – de data asta de la Glade – care pune la Eroilor si la Unirii un fasaitor din-ala in varianta XXL. Pe jos fiind lipit ca in desene animate cum se raspandeste aroma. Fabulos!
 
Dar de ce sa promovam doar vizual si miscator un produs care miroase frumos?
Pe care oamenii il iau pt ca miroase frumos?
Era imposibil sa imprastie aroma specifica? Cred ca era mai binevenita in subteran.  
 

 
 


Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X